eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne › Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    From: "Jinks" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rękojmia - serwis uparcie twierdzi że urządzenie jest sprawne
    Date: Tue, 11 Mar 2003 12:54:49 +0100

    > Tak właśnie zrobiłem (odpowiedź na wcześniejszy list) miernik o klasie
    > dokładności 0,5 pożyczony z labolatorium, błąd był zgłaszany podczas
    > prawidłowego napięcia. Tak że tutaj jestem pewien że jest w porządku,
    > zresztą serwis już się wycofał z uznania spadku napięcia jako przyczyny.
    Zapomniałem dopisać.... ;)
    Tym razem szukają gdzie indziej, a to że może sąsiad ma spawarkę, a to że
    może ktoś z okolic używa czegoś co może zakłócać pracę pralki. Szukają winy
    wszędzie tylko nie w pralce.
    Za wszelką cenę starają się wymigać od sprawdzenia jej stanu technicznego.
    Serwisant po małej "konfrontacji wyjaśnił mi z drwiącym uśmiechem że oni nie
    mogą sprawdzić czy programator jest sprawny bo nie mają na to sprzętu ani
    możliwości, a nowego nie zamówią bo gdyby się okazało że ten jest sprawny to
    nie zwrócony by im pieniędzy...
    Co robić?
    Jinks