    From: "freni " <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rekojmia - czy w danej sytuacji obowiazuje ?
    Date: Fri, 20 Feb 2004 15:07:42 +0000 (UTC)

    Marcin Debowski <a...@n...net> napisał(a):

    > Dzieki o Efendii.

    jescze tylko dodaj, że jesteś moim kejtrem i będzie wszystko gucio "comme il
    feau"

    > Powiedzenie o ironii kopiacej w d... rozumiem tez nie
    > znasz.

    to kto właściwie kogo kopnął?

    > A przyszlo ci do glowy ze moglem go dostac pozniej?

    nie, ponieważ Twój post pojawił się znacznie później niż Jacka Placka.

    > Ani palestra ani drazliwa.

    he!he! A ja już chciałam prosić o najniższy wymiar kary za obrazę "sądu"

    > Zwyczajnie, zachowujesz sie z lekka, nazwijmy
    > to eufemistycznie, tak sobie.

    nie potrafisz nazwać rzeczy po imieniu? Po co te eufemizmy?

    > PS. Prosze, nie zmieniaj juz formy adresu e-mail.

    nigdy tego nie robiłam i nie wiem po co miałabym to robić.
    A może chodzi Ci o to, że ten post trafił do Twojej skrzynki.
    Nie przyszło Ci do głowy, że wysyłając post z Outlooka
    zdarzają się takie pomyłki, że zamiast na "odpowiedz grupie" kliknie się
    na "odpowiedz nadawcy" i nie ma odwrotu, chociażby się bardzo chciało?

    freni