    From: "andreos" <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rękojmia a ubezpieczenie mieszkania
    Date: Tue, 4 Oct 2005 09:22:31 +0200

    > awaria, to awaria, niekoniecznie wynikająca z istniejącej wady

    rozumiem

    > pomijając wszystko (zasadność) - 3 lata minęły, uprawnienia z rękojmi
    > wygasły

    no to czekają mnie niestety koszty :(

    > a jakie są warunki ubezpieczenia?

    to jest ubezpieczenie na części wspólne np. klatka schodowa, mury
    zewnętrzne. Dowiedziałem się, że to co się dzieje w środku mieszkania, to
    tego już to ubezpieczenie nie obejmuje i to jest tylko mój "byznes" - jeśli
    się coś dzieje, to ja płacę :((( (nawet jeśli szlag trafi coś w stropie czy
    w podłodze). Uważam że to jest trochę dziwne (przykład? awaria w ścianie
    między 2. mieszkaniami - jak się wtedy dzielą koszty napraw? po połowie?)

    dzięki za informację.

    pozdrawiam
    andreos