  • 1. Data: 2002-11-19 12:59:01
    Temat: rękojmia
    Od: "Ilona" <i...@s...pl>

    Mam małe pytanko.
    Czy aby skorzystać rękojmi konieczny jest dowód zakupu czyli paragon?
    Nie można tego jakoś obejść ?
    Dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2002-11-19 13:22:39
    Temat: Re: rękojmia
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Ilona napisa_(a):

    > Mam małe pytanko.
    > Czy aby skorzystać rękojmi konieczny jest dowód zakupu czyli paragon?
    > Nie można tego jakoś obejść ?

    konieczny jest dowód zakupu, niekoniecznie paragon

    KG

  • 3. Data: 2002-11-19 13:34:40
    Od: "Ilona" <i...@s...pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ilona napisa_(a):

    > konieczny jest dowód zakupu, niekoniecznie paragon
    >
    > KG
    Niestety nic poza paragonem przy kupnie telefonu nie otrzymałam.

  • 4. Data: 2002-11-19 15:32:20
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    19 lis 2002 o 14:34 GMT
    Ilona
    > Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Niestety nic poza paragonem przy kupnie telefonu nie otrzymałam.

    To znaczy, że paragon jest wystarczającym dowodem zakupu, ale może być
    też coś innego. A to znaczy, że paragon, sam paragon, Ci wystarczy.

    Pozdr

    Czarek Gorzeński