    From: "Lukasz" <l...@c...tam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rekojma
    Date: Tue, 29 Oct 2002 13:11:06 +0100

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3DBDBC21.E1D1AEBE@poczta.onet.pl...
    > Lukasz Ciszewski napisa_(a):

    > do 14 dni, 21 jeśli potrzebna jest opinia rzeczznawcy
    >

    > niegdzie nie ma
    >
    > a art.561 kc ?

    art przyznaje uparwnienie jesli rzecz ma wady. kupujacy jednak nie moze sam
    wladczo stwierdzic czy wada wynikla z wlasciwoscui rzeczy /przeciez mogl sam
    zepsuc/. A wiec wymiana natychmiast ale dopiero po stwierdzeniu wady a nie
    natychmiast jak kupujacy zarzada wymiany, no chyba ,ze sprzedawca zgodzi
    sie, iz rzecz wadliwa. przypuszczam ,ze o to samo nam chodzi jednak nie wiem
    czy nadawca glownego postu to samo mial na mysli

    pozdr
    Lukasz Ciszewski