  • Data: 2004-09-23 10:04:52
    Temat: Re: reklamy na rynnie
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article
    <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>,
    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Brzmi sensownie.
    > Ale jeśli *zlecił* ich rozlepianie (a nie jest to "samoistna
    > czynność osoby trzeciej bez zlecenia) to chyba dałoby się
    > czegoś przyczepić, prawda ?
    > A dowodem czy zlecił mogą być np. dokumenty zaliczenia
    > w koszty wydatków na reklamę... :)

    Nie no, jak zlecił i jest to udowodnione, to powinien oczywiście
    ponieść, choć myślę jednak, że udowodnić byłoby trudno. Trzeba by
    udowadnić, że to te właśnie ulotki i w tych niedozwolonych miejscach
    zostały zamówione.
    W W-wie uporano się z problemem na przystankach chronionych przez
    Juwentus. Gdzieś czytałam, że duzi panowie z Juwentusa odwiedzają te
    wszystkie szkoły językowe i wyperswadowują taką reklamę:) A ktoś wie
    jak naprawdę udało się to osiągnąć?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę