  • Data: 2004-09-26 10:45:20
    Temat: Re: reklamy na rynnie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncl57u4.81p.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Nie no, jak zlecił i jest to udowodnione, to powinien oczywiście
    > ponieść, choć myślę jednak, że udowodnić byłoby trudno. Trzeba by
    > udowadnić, że to te właśnie ulotki i w tych niedozwolonych miejscach
    > zostały zamówione.

    O ile konieczny jest dowód co do tego, że to ulotki właśnie te, a nei inne
    zamówiono. To udowadnianie, co do miejsca ich rozlepiania nie jest
    konieczne, bowiem i tak ponoszą odpowiedzialność cywilną. Udowodnienie, że
    to te ulotki akurat jest możliwe na kilka sposobów, Na przykąłd:

    1) W firmie, która ulotki drukowała;
    2) Po przesłuchaniu wykonawcy dzieła

    > W W-wie uporano się z problemem na przystankach chronionych przez
    > Juwentus. Gdzieś czytałam, że duzi panowie z Juwentusa odwiedzają te
    > wszystkie szkoły językowe i wyperswadowują taką reklamę:) A ktoś wie
    > jak naprawdę udało się to osiągnąć?

    I MPK to zlecało? A zarząd nie opala się za coś takiego jeszcze w kratkę?
    No, chyba, że perswadują to inaczej.