    From: Soulsick <soulsick_ANTY@SPAM_autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja, rekojmia, gwarancja...
    Date: Tue, 3 May 2005 12:43:30 +0000 (UTC)

    > Nie. O ile jesteś konsumentem, tj. kupiłeś ten skaner dla potrzeb
    > prywatnych to Kodeks Cywilny ciebie nie dotyczy a jedynie ww. Ustawa.
    > Ustawa ta nie reguluje gwarancji a jedynie odpowiedzialność
    > sprzedawcy z tyt. niezgodności z umową. Najpewniej mylisz to ostatnie
    > z gwarancją.

    Nie nie myle...
    Tyle, ze pojechalem "zareklamowac" skaner sprzedawcy, on mnie
    natomiast poinformowal, ze prdukt ma gwarancje zewnetrzna. Wiec dalem do
    do naprawy gwarancyjnej...

    Rozumiem, ze przez czas trwania gwarancji beda mi w kolko
    naprawiac/wymieniac skaner u producenta (gwaranta) i tyle. Natomiast,
    jezeli chcialbym zwrot, to jest to sprawa sprzedawcy, nie majaca nic
    wspolnego z gwarantem.

    > Jest spora szansa ze sobie pojezdzisz. Jak już wymienisz ze 3x w
    > stosunkowo krótkim okresie czasu to można będzie się zastanawiać nad
    > sporą uciążliwością dla konsumenta i odstąpieniem od umowy.

    No to jest jakis punkt zaczepienia, teraz mam to wozic do serwisu, a
    na koniec pokazac sprzedawcy, ze przeciagu ostatnich dwoch miesiecy byl 3x
    w naprawie? Czy wozic sprzedawcy i upierac sie zeby on mi to przyjal?

    --
    pozdrawiam
    Soulsick