eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja, podpis i ugoda › Re: reklamacja, podpis i ugoda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!no
    body
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja, podpis i ugoda
    Date: Fri, 11 Jun 2004 07:19:45 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 29
    Message-ID: <h...@z...router>
    References: <ca7s4b$cut$1@nemesis.news.tpi.pl> <8...@z...router>
    <caa7ut$ffo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm6.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1086910327 2349 218.186.227.6 (10 Jun 2004 23:32:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jun 2004 23:32:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:220281
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <caa7ut$ffo$1@atlantis.news.tpi.pl>, Bartlomiej Lidke wrote:
    > sprawa jest duzo powazniejsza bo sprzedawca w momencie zakupu
    > towaru (mebli) wprowadzil mnie w blad (niekompetencja, nieznajomosc
    > towaru, bezmyslnosc) twierdzac ze meble sa rozkladane i da sie
    > je wniesc do mojego mieszkania (podalem mu szerokosc futryny).
    > mam na to nawet swiadka (z tego co slyszalem w sadzie konsumenckim
    > to nawet dobrego bo obiektywnego). problem taki ze sprzedawca wyparl
    > sie tego wiec po terminie w ktorym byli zobowiazani dostarczyc
    > meble bede raczej wnosil sprawe do sadu. chociaz do FK tez sie przejde

    To przy takiej postawie pewnie raczej do Powszechnego bo na Konsumencki
    się mogą nie zgodzić.

    > bo wlasnie sprawdzilem ze mam do nich zabi skok. z mojego punktu
    > widzenia calosc to jest bagno: kierownik sklepu nie potrafi mi
    > podac osoby ktora moze podjac wiazaca decyzje z ich strony!
    > podaja mi ciagle sprzeczne informacje (jeden pracownik ze dostane
    > zwrot gotowki, inny ze nie; raz slysze ze proponuja wymiane na

    Bo żadnych tego typu rzeczy nie załatwia się na gębę a wyłącznie pisemnie,
    za potwierdzeniem na kopii lub listownie za potwierdzeniem odbioru. I tak
    w sumie cud, że przesłali to pismo, jeśli sie zachowują jak opisujesz.
    Ten termin w którym mieli dostarczyć to też na gębe? Jeśli tak, a nie
    dostarczą, to wezwij ich jeszcze raz pisemnie do dostarczenia w
    kolejnym podanym przez Ciebie terminie, a jak zignorują to do sądu.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1