eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja, podpis i ugoda › Re: reklamacja, podpis i ugoda
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.rout
    er!nobody
    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja, podpis i ugoda
    Date: Thu, 10 Jun 2004 12:26:16 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 41
    Message-ID: <8...@z...router>
    References: <ca7s4b$cut$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm6.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: galaxy.uci.agh.edu.pl 1086841932 4976 218.186.227.6 (10 Jun 2004 04:32:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@u...agh.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jun 2004 04:32:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:220103
    [ ukryj nagłówki ]

    In article <ca7s4b$cut$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bartlomiej Lidke wrote:
    > reklamacje odpowiedzial rowniez pisemnie (listem poleconym).
    > podpisal sie po tym kierownik sklepu. w pismie tym zaproponowali
    > rozwiazanie ugodowe (wymiana na inny towar za doplata lub
    > zwrotem roznicy). gdy dzisiaj tam poszedlem kierownik zdziwil
    > sie widzac to pismo (musial je przeczytac zeby sie dowiedziec
    > jaka jest odpowiedz sklepu pod ktora sie niby podpisal),
    > pozniej kilkakrotnie zapewnial mnie ze to nie jest jego podpis.
    > (w tym smiejac sie i pokazujac rzekomy podpis kolezance z pracy).

    Fajna sytuacja :)

    > po telefonie do centrali zmienil zdanie i zaczal twierdzic
    > ze jednak jest to jego podpis (podobienstwo do oryginalnego
    > juz na pierwszy rzut oka jest znikome zeby nie powiedziec zadne)
    >
    > w kazdym razie moje pytanie jest takie: czy jesli sad uzna
    > ze to nie jest podpis tego czlowieka to czy oznacza to ze
    > doszlo do zlamania prawa? (ktos z firmy sie za niego podpisal?).
    > w kontakcie z klientem jest to ewidentne wprowadzanie w blad!

    Nie jestem pewny który to art. Moze i 270kk ale nie koniecznie. Jest to o
    tyle istotne że nie wiem czy to scigane z urzędu. Może się jakiś prawnik
    wypowie.

    > druga sprawa - kierownik odmowil mi wymiany towaru na inny
    > (co sami proponowali w tym pismie) na zasadzie 'nie bo nie'.
    > zachowanie sklepu jest zenujace bo sami proponuja na pismie rozwiazanie
    > na ktore pozniej nie chca sie zgodzic. czy do sadu isc z:
    > a) sprawa niedotrzymania przez sklep warunkow zamowienia
    > (zamowilem towar ktorego nie dostalem na skutek bledu sprzedawcy)
    > czy tez z:
    > b) niedotrzymaniem warunkow proponowanej ugody ktora sami
    > zaproponowali

    Poproś o pomoc Federację Konsumentów a wstępnie poinformuj sklep że
    zamierzasz i że pełna dokumentacja wraz z owym poleconym też tam trafi.
    Powinno poskutkować. A jeśli nie poskutkuje, to serio się zwróć do FK.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1