    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja okapu - pomożcie
    Date: Wed, 20 Mar 2002 16:27:54 +0100

    Użytkownik "TomekS" napisał w wiadomości:
    [...] Sympatyczna kobieta i dość salomonowe rozwiązanie: Oni dają szybę,
    > którą na szczęście mają na stanie, ja płacę za wymianę. Przyjedzie serwis
    > producenta i wymieni. Do tego jeszcze podmontuje go od razu do sufitu, bo
    ja
    > się boję go dotykać...
    >
    > I tu MUSZE pochwalić Amikę :-)
    >
    > wiecie - kamień spadł mi z serca......
    >
    > Oby tylko tak to się skończyło ;-)

    No to rewelacja. Ile bedzie cię kosztować wymiana tej szyby? Powiny być
    ostrzeżenia na opakowaniu jak i na samym urządzeniu tak jak np. na
    kuchenkach "nie przenosić za uchwyt" co by zaoszczędziło wiele takich
    niespodzianek.

    Serwiz