    From: "TomekS" <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja okapu - pomożcie
    Date: Wed, 20 Mar 2002 12:08:00 +0100

    > Juz znalazlem.
    >
    > Dla mnie szok :-)

    Jeżeli chodzi o cenę? To najtańszy okap _wyspowy_ w Polsce. Okapy
    przyścienne są o wiele tańsze. Niestety, wymyśliłem sobie, że kuchnia będzie
    stała na środku pomieszczenia, w związku z czym okap _tylko_ wyspowy, albo
    wcale. Kuchnię mam już jakiś czas, a na okap zebrałem teraz, bo doszedłem do
    wniosku, że kuchnia bez tego okapu wygląda na lekko "niedokończoną".

    Nie jestem fanem rzeczy drogich czy najlepszych, ale po prostu zmusiła mnie
    do zakupu wyższa konieczność :-)

    Jak ktoś chce to mogę podesłać zdjątko kuchni - nic szczególnego. Po meblach
    to najdroższe urządzenie w domu :-)))

    TS