eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja obuwia cd › Re: reklamacja obuwia cd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "AR" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja obuwia cd
    Date: Fri, 6 Jun 2003 20:08:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <bbql85$r0k$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bblgls$nal$1@nemesis.news.tpi.pl> <3...@p...onet.pl>
    <bbmnbl$esd$1@nemesis.news.tpi.pl> <3...@p...onet.pl>
    <bbns9k$558$1@atlantis.news.tpi.pl> <3...@p...onet.pl>
    <bbo86n$srt$1@atlantis.news.tpi.pl> <bbpdnu$lt1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pr42.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1054922825 27668 80.55.17.42 (6 Jun 2003 18:07:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 6 Jun 2003 18:07:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:149010
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bbpdnu$lt1$1@inews.gazeta.pl...
    > Niepotrzebna ci jest następna opinia.
    > Zwrócić nalezy uwagę na treść przepisu art. 8 ust. 3 ustawy o
    > szczególnych ... Buty oddałaś 17 maja, a o negatywnej decyzji
    sprzedawcy
    > dowiedziałaś sie dopiero 4.06. Tak więc, o ile nie podpisałaś na
    zgłoszeniu
    > reklamacyjnym, że np. sama dowiesz się o wyniku reklamacji, czy coś
    podobnego
    > w treści, a sprzedawca miał Twój adres, to z uwagi na upływ 14 dni
    uważa się,
    > że reklamację uwzględnił i winien buty wymienić lub naprawić, wg
    Twego
    > życzenia,
    >
    O decyzji dowiedziałam się wcześniej dzwoniąc do sklepu (sklep
    oddzwonił, a dokładnie ekspedientka).
    Negatywną decyzję odebrałam w dn. 31.06. Termin został zachowany,
    niestety z powodu mojej nadgorliwości.
    Szczerze mówią cały czas liczyłam na zdrowy rozsądek właścicielki
    sklepu i oczywiście łudziłam się, że przy dość dużej konkurencji na
    rynku zależy im na kliencie.
    Będę wdzięczna za dalsze porady.

    Pozdrawiam,
    Edyta


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1