eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja obuwia :( › Re: reklamacja obuwia :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kam <#k...@w...pl#>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja obuwia :(
    Date: Mon, 19 Sep 2005 07:37:58 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <dglile$5r5$2@inews.gazeta.pl>
    References: <dgktcs$n1r$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgl76m$tpp$1@opal.futuro.pl>
    <dglhsj$3m4$1@inews.gazeta.pl> <dgli79$1ou$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-195-242-255-2.catv.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1127108080 5989 195.242.255.2 (19 Sep 2005 05:34:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Sep 2005 05:34:40 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <dgli79$1ou$1@opal.futuro.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Accept-Language: pl, en-us, en, ru
    X-User: kamgol
    X-Antivirus: avast! (VPS 0537-2, 2005-09-16), Outbound message
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:328033
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Roszczenie ma klient - czyli on musi uzasadnić jego zasadność.
    >
    > Czyż nie?

    Zasadność tak, ale jeśli sprzedawca podnosi zarzut niewłaściwego
    użytkowania, to powinien udowodnić ten fakt. Bo to już jest jego
    twierdzenie. Klient twierdzi jedynie że towar jest wadliwy (a raczej że
    był w chwili wydania) i to powinien udowodnić.
    Zresztą jeszcze nie minęło 6 miesięcy więc i tak działa domniemanie z
    ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1