    From: "Olgierd" <r...@p...uni.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja na tel komorkowy
    Date: Fri, 24 Jan 2003 10:46:31 +0100

    > Jest tylko drobna subtelna różnica telefonu w promocji się nie kupuje.
    Kupić
    > to często znaczy zapłacić 1000 złotych więcej, więc nie jest to zwykła
    umowa
    > kupna-sprzedaży bo jest on tylko dodatkiem do umowy o świadczenie ...

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że nie jest to umowa sprzedaży telefonu?
    Że tak nie jest tam napisane? Więc z jakiego tytułu prawnego mój telefon
    leży w mojej kieszeni??? Mam go w dzierżawie? ;))
    Nie ma czegoś takiego jak "dodatek" do umowy o świadczenie, zresztą zobacz
    sobie pr. telekomunikacyjne.
    Nigdzie nie jest powiedziane, że sprzedaż jest tylko wówczas gdy coś
    kosztuje >1000 PLN, nikt nie może nikomu zabronić sprzedaży rzeczy za 1 PLN.
    Nawet jeśli w umowie nie ma słowa o "sprzedaży" to nie oznacza, że nie
    doszło do PRZENIESIENIA WŁASNOŚCI. Mój telefon jest MOJĄ WŁASNOŚCIĄ,
    ponieważ go KUPIŁEM.

    Pozdrawiam,

    Olgierd