  • Data: 2002-11-08 13:30:39
    Temat: Re: reklamacja na Poczcie Polskiej
    Od: "carlosky" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92C07B2082005wozikstonepl@193.110.120.9...
    że ustawowo
    > przysługuje mi 50-krotność wartości znaczków, czyli coś około 100
    > PLN. Jak powiedziała, zawartość koperty dla Poczty nie ma znaczenia.

    niestety ale dokladnie tak jest...
    to byla tylko przesylka polecona a nie list wartosciwy
    mialem podobny przypadek jak wysylalem telefon za zaliczeneim pocztowym,
    telefon zaginal i nikogo nie obchodzila wartosc pobrania i samego telefonu,
    zwrocono mi 106 zl i tyle.

    pozdrawiam,

    carlo
    SkyDive is my favourite waste of time