eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? › Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl
    !news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
    Date: 22 Aug 2006 14:36:58 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 46
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <s...@k...dziewic.com>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1156250218 26720 213.180.130.18 (22 Aug 2006 12:36:58
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Aug 2006 12:36:58 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.23.63.130, 192.168.243.43
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.7.5)
    Gecko/20041108 Firefox/1.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:408524
    [ ukryj nagłówki ]

    > W dniu wto, 22 sie 2006 o 13:33 GMT Tiger napisał na grupę:
    >
    > >Orange moze do woli sobie mantyczyc, co wedlug nich jest reklamacja a co nie
    > >jest. Klient ma prawo reklamowac to, co wedlug niego jest nieuczciwe a
    > >operator ma obowiazek sie ustosunkowac i rozpatrzyc REKLAMACJE. Bo czy to
    > >jest reklamacja czy nie - to juz zalezy od faktow, a nie widzimisie
    > >operatora. Niedozwolony zapis w umowie, na moje oko.
    >
    > Nie zrozumiales tego calego dowcipu w ich regulaminie - wiec zacytuje
    > stosowne punkty:
    >
    > ROZDZIAŁ IV REKLAMACJE
    >
    > § 32 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta
    > lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub
    > nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora.
    >
    >
    > Jak widac - wyraznie okreslili co to jest REKLAMACJA.
    >
    > A teraz :
    >
    > § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
    > zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie
    > reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku
    > telefonicznego.
    >
    > W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas
    > wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie
    > mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie
    > obejmuje wystawienia faktury;-)))

    wybacz, ale chyba Ty nie zrozumiales, bo bzdury wypisujesz. Odsylam do treści
    rozporządzenia ministra infrastruktury z 1 pazdzienrika 2004 r. w sprawie trybu
    postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja
    usługi telekomunikacyjnej. Jakbys sie z tym zapoznal, a zwlaszcza z par. 1 ww.,
    to moze bys troche wyhamowal - z tresci par. 1 jasno wynika, ze reklamowanie
    nieprawidlowego obliczania naleznosci z tytulu swiadczenia uslug
    telekomunikacyjnych to rowniez reklamacja uslugi telekomunikacyjnej.
    Rozporzadzenie okresla warunki jakie powinna spelniac i tryb jej rozpatrywania.

    pozdrawiam
    d.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1