eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a ochrona danych osobowych :-) › Re: reklamacja a ochrona danych osobowych :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja a ochrona danych osobowych :-)
    Date: Thu, 5 Jun 2003 10:24:03 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <bbmunl$ivd$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <newscache$1e10gh$rak$1@cerber.zagiel.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.76.168.243
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1054801462 19437 213.76.168.243 (5 Jun 2003 08:24:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jun 2003 08:24:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:148716
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "RadekA" <a...@m...com> napisał w wiadomości:
    > Witam
    > Znajoma miała ostatnio taką sytuację - przyszła do niej klientka
    > zareklamować kupione kilka dni wcześniej obuwie. Przy spisywaniu
    reklamacji
    > odmówiła jednak podania danych osobowych zasłaniając się ochroną danych
    > osobowych. Znajoma zbaraniała. Klientka zasugerowała żeby ta napisała jej
    > oświadczenie, że odmawia przyjęcia reklamacji z powodu nie podania przez
    nią
    > danych osobowych. Gdy znajoma tak uczyniła, klientka wykrzyknęła - "Jestem
    > prawnikiem, spotkamy się w sądzie!" i poszła sobie :-).
    > Jakieś komentarze??

    Baa widze że ludziom się w d.... poprzewracało od tej ochrony danych
    osobowych. W tym przypadku można by było postąpic inaczej a mianowicie taką
    klientkę skwitować aby złożyła na piśmie reklamacje z opisem wady i z
    podaniem danych korespondencyjnych w celu wysłania odpowiedzi o decyzji.
    Teraz to już trochę za późno ale moim zdaniem na tym świstku była zaznaczony
    powód odmowy przyjecia reklamacji i to nie głupawy, ponieważ jest to
    niezbędne (dane osoby składającej reklamacje) aby można było prawidłowo
    załatwić procedurę. Gdyby twoja znajoma przyjęła reklamację bez danych
    osobowych to zablokowała by sobie mozliwość powiadomienia w określonym
    terminie o np. negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. Niech znajoma się nie
    stresuje ponieważ w razie czego w sądzie można się bronić podnosząc zarzut
    iż osoba składająca reklamację uniemożliwiała uruchomienie "procedury"
    rozpatrywania reklamacji.

    Pozdrowienia
    Serwiz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1