eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja a brak karty gwarancyjnej › Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!nemesis.news.n
    eostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: krzysiek82 <k...@0...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja a brak karty gwarancyjnej
    Date: Wed, 04 Mar 2009 15:02:56 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <gom279$5km$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <golngh$bkb$1@achot.icm.edu.pl> <goltnt$d8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1236175914 5782 83.15.197.186 (4 Mar 2009 14:11:54
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Mar 2009 14:11:54 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <goltnt$d8$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:578669
    [ ukryj nagłówki ]

    brackenpl pisze:
    > Zanieść do sklepu. To jak najbardziej "ich problem" (o ile monitor także
    > był kupiony w sklepie). Zadzwonić do rzecznika praw konsumenta.
    >
    > B


    sklep musi przyjąć ten monitor i sam go wysłać to serwisu, wadą takiego
    rozwiązania jest wydłużenie się w czasie bo nigdzie nie jest określone
    ile ma trwać reklamacja :)

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1