  • Data: 2010-02-09 18:19:12
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: "arek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hkpmq1$18m6$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oszukać oszustów, czyli nieuczciwych dłużników??
    Słyszałem z radia o przypadkach, kiedy Kruk wysyłał wezwania tylko na
    podstawie imienia i nazwiska - do innych osób. Była z tym swego czasu jakaś
    afera. Podobno celują też w nękaniu staruszków (rodziców), którzy są
    jedynymi spadkobiercami po dłużnikach. Zapamietałem z audycji taki tekst
    "Panie redaktorze - a skąd pan wie, że ja, który dziś do pana dzwonię, nie
    zostawię panu w testamencie całego dobytku, z długami włacznie? Mam takie
    prawo. To, że sąd pana nie powiadomi, to że o niczym pan nie wie, nie jest
    dla Kruka żadnym wyjaśnieniem. Jeśli pan się nie odwoła, jeśli nie odmówi
    przyjęcia spadku - już po panu".

    Arek