  • Data: 2003-02-12 20:56:02
    Temat: Re: reklama [PanKOwalski]
    Od: "[sis]" <s...@u...board.usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o ile sie nie myle to w reklamie "PanKOwalski" wyraznie bylo widac twarz
    > pewnego pana, ktory napewno uzyskal honorarium za udzial w tej
    > reklamie(pewnie tez nazywa sie Kowalski), wiec trudno byloby udowodnic, ze
    > bank korzysta z Twojego nazwiska

    nie zgodze sie :)

    jesli nawet ow model nazywa sie Kowalski, to nie jest podane przy tym jego
    imie. to po pierwsze...

    sam zastanawialem sie niejednokrotnie, czy nie wygralbym tego typu sprawy w
    sadze, bo przyznam, ze jak wchodze do jednego z najbardziej 'ulubionych'
    przeze mnie bankow i gdy w kolejce czekam 30 minut i przy okazji widze, jak
    ten bank wykorzystuje moje nazwisko do reklamy swoich marnych uslug, to az
    mnie trzepie... gdyby to bylo dawne BPH, to nawet bym sie cieszyl, ale
    mniejsza z tym.

    ze zajadliwy nie jestem, to rozwazalem to czysto teoretycznie, ale IMHO
    sprawa jest do wygrania. hmmm... wypadaloby jednak wczesniej zlozyc pismo o
    zaniechanie tego typu praktyk i poczekanie na odpowiedz...

    no a jesli przedmowca sie ze mna nie zgadza, to co, gdyby na ow plakatach
    widnialo: PanKwasniewskiOlek...??? ;)

    pozdrawiam i jestem otwarty na dalsze dyskusje.
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish / 2B||!2B
    http://board.pl/?show=PanKwasniewskiOlek