  • Data: 2022-03-21 11:07:04
    Temat: Re: rejestrowanie drogi publicznej - cctv [baza wyroków PONIŻEJ SN i NSA]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2022 o 08:21, A. Filip pisze:
    > Kolejnym logicznym krokiem byłaby (na początek) baza prawomocnych
    > wyroków sądów apelacyjnych. Nie że jakiś sędzia rejonowy sobie wymyślił
    > ale sędziowie apelacyjni przyklepali po ustosunkowaniu się do
    > "wątpliwości" stron.

    Są programy zawierające takie komentarze i i wyroki. Nie chcę wymieniać
    nazw, ale jest ich na rynku kilka, w tym ze dwa wiodące. Ale pomimo to
    po pierwsze bywają zagadnienia istniejące w prawie na tyle krótko, albo
    na tyle rzadko orzekane, że po prostu nie ma nic ciekawego, albo na tyle
    oczywiste, że sądy się nie wypowiadają. Są również takie, że w
    identycznych (wnosząc po opisie) sprawach zapadają dwa przeciwne wyroki
    i trudno powiedzieć, co się tam nie powiodło. No i są jeszcze "lokalne"
    zwyczaje. W danej jednostce, prokuraturze, czy sądzie ktoś, kogo uważa
    się za mądrego kiedyś to tak zrobił i było dobrze, więc nikt się nawet
    nie zastanawia, czy się to da inaczej.

    --
    Robert Tomasik