  • 11. Data: 2007-08-30 08:58:54
    Temat: Re: rejestracja stron / strony kolejne pytania
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-08-2007 o 00:40:15 DeWe <n...@g...com>
    napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś mnie.

    Nie zrozumiales naszego zakreconego panstwa ;)

    > Organ rejestracyjny nie ma prawa odmówić rejestracji dziennika lub
    > czasopisma. Odmowa może mieć miejsce tylko wtedy, jeśli sąd uzna, że to
    > "coś" co chcę zarejestrować dziennikiem/czasopismem nie jest.
    > Jeśli więc organ rejestracyjny odmówi rejestracji poczytywać można, że
    > *nieregularnie* aktualizowana strona WWW nie jest dziennikiem czy
    > czasopismem.

    I tu jest wlasnie ten blad - wystarczy przytoczyc sprawe gazety bydgoskiej
    (chyba bydgoskiej :P ), ktora wlasnie nie mogla zarejestrowac, bo uznano,
    ze nie jest ona dziennikiem. Nastepnym krokiem bylo ukaranie za
    niezarejestrowanie strony jako dziennik.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 12. Data: 2007-08-30 09:17:36
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jasko Bartnik napisał(a) :
    > I tu jest wlasnie ten blad - wystarczy przytoczyc sprawe gazety bydgoskiej
    > (chyba bydgoskiej :P )

    Blisko :-P - Bytowskiej. Od miasta Bytów. Koło Słupska.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 13. Data: 2007-08-30 10:06:21
    Od: Michał Kordulewski <u...@k...pl>

    Jasko Bartnik pisze:
> [...]
    > zarejestrowac, bo uznano, ze nie jest ona dziennikiem. Nastepnym krokiem
    > bylo ukaranie za niezarejestrowanie strony jako dziennik.

    1. przemyskiej "Szycie po przemysku" afair nieistniejąca
    www.szyciepoprzemysku.prv.pl
    2. bytowskiej "Gazety bytowskiej" www.gby.pl

    --
    pzdr, Michał Kordulewski
    www.Kordulewski.pl

  • 14. Data: 2007-08-30 10:08:04
    Od: Michał Kordulewski <u...@k...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Blisko :-P - Bytowskiej. Od miasta Bytów. Koło Słupska.

    Paczej pzemyskiej. Bytowskiej afaik nigdy nikt nie próbował rejestrować,
    za to odmówiono rejestracji przemyskiej "Szycie po przemysku".

    --
    pzdr, Michał Kordulewski
    www.Kordulewski.pl

  • 15. Data: 2007-08-30 10:15:50
    Od: DeWe <n...@g...com>

    Michał Kordulewski pisze:

    > 1. przemyskiej "Szycie po przemysku" afair nieistniejąca
    > www.szyciepoprzemysku.prv.pl

    Ależ ja cały czas do tego zmierzam.
    Właśnie w sprawie dziennika "Szycie po przemysku" kasacja została
    oddalona, bo SN co prawda uznał, że rejestracja jest konieczna, ale
    odrzucił kasację złożoną przez prokuraturę z tej prozaicznej przyczyny,
    że wydawcy "Szycia po przemysku" chcieli zarejestrować swoją gazetę.

    Pozdrawiam,
    DeWe

  • 16. Data: 2007-08-30 10:18:33
    Od: DeWe <n...@g...com>

    DeWe pisze:
    > że wydawcy "Szycia po przemysku" chcieli zarejestrować swoją gazetę.

    Może dla ścisłości dodam, że wydawcy "Szycia po przemysku" zostali w tej
    sprawie uniewinnieni, bo jak widzę niektórzy doszukują się wielkiej
    afery spiskowej.

    Pozdrawiam,
    DeWe

  • 17. Data: 2007-08-30 13:34:45
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-08-2007 o 12:08:04 Michał Kordulewski <u...@k...pl>
    napisał(a):

    > Paczej przemyskiej. Bytowskiej afaik nigdy nikt nie próbował
    > rejestrować, za to odmówiono rejestracji przemyskiej "Szycie po
    > przemysku".

    O to to wlasnie :) Ale mi sie zakrecilo :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 18. Data: 2007-08-30 14:29:17
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Aug 30, 3:34 pm, "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote:

    > O to to wlasnie :) Ale mi sie zakrecilo :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

    SPRAWA GAWĘDA przeciwko POLSCE

    SKARGA nr 26229/95

    WYROK* &#8211; 14 marca 2002 r.

    i ciekawe czy wlascicielowi strony www.wulgarniemeskiczlonek.pl
    zostanie odmowiona rejestracja na podstawie tego ze nazwa jest
    zaliczana do slow wulgarnych albo strona www.kaczynscytopedaly.pl. I
    czy nie nastapi paradoks nie mozna zarejestrowac nazwy gazety, wiec
    pisanie na niej bedzie nielegalne ale tylko w przypadku:
    A)posiadania polskiej klawiatury?
    B) polskiego serwera
    C) koncowku .pl (choc mozna to zaklepac w mozambiku)
    D) autor przebywa trwale lub czasowo na terenie RP ktorej badz.

  • 19. Data: 2007-08-30 16:02:37
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 30-08-2007 o 16:29:17 SzalonyKapelusznik
    <s...@g...com> napisał(a):

    > www.wulgarniemeskiczlonek.pl

    To strona Lyzwinskiego powinna byc - najbardziej wulgarnego meskiego
    czlonka Samoobrony ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 20. Data: 2007-08-30 21:47:02
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    DeWe pisze:
    > Jeśli rzeczywiście trzeba by rejestrować tytuł prasowy to wydaje mi się,
    > że tylko samą domenę. Subdomeny potraktować można jak "wkładki".

    Zatem wystarczy zarejestrować jeden dziennik: pl. Pozostałe (subdomeny
    typu onet.pl) to, według tej definicji, wkładki.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Domena_internetowa
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Domena_najwyższego_pozi
    omu
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_domen_najwyższego
    _poziomu

    Albo domeną nazywamy TLD i wszystko inne jest subdomeną, albo wszystko
    jest domeną (zatem mamy *różne* dzienniki onet.pl, www.onet.pl,
    film.onet.pl. www.film.onet.pl itp.)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \