  • 1. Data: 2005-08-11 22:03:05
    Temat: rejestracja samochodu z tymczasowym dowodem rejestracyjnym...Pomocy!!!
    Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl>

    Witam i bardzo prosze o pomoc...
    Wlasnie kupilem samochod ktory to poprzedni wlasciciel zarejestrowal
    dopiero 3 dni temu...
    Otrzymalem dowod tymczasowy...
    I tu pytanie czy moge teraz bezposrednio zarejestrowac je na siebie czy
    czekac az dotychczasowy wlasciciel odbierze normalny dowod rejestracyjny...
    bardzo prosze o pomoc nie ukrywam ze sprawa jest pilna bo konczy mi sie
    OC...
    Pozdrawiam
    Mars

  • 2. Data: 2005-08-12 09:07:57
    Od: "AnnaBlue" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:ddghv0$94g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > rejestracyjny...
    > bardzo prosze o pomoc nie ukrywam ze sprawa jest pilna bo konczy mi sie

    idziesz do urzedu gminy i wyrabiasz dowód na siebie (tymczasowy), potem
    idziesz normalnie samochód ubezpieczyc, po zmianie dowodu na "twardy"
    podpisujesz aneks do polisy
    przerobione:-)
    pozdrawiam
    --
    www.annablue.pl

  • 3. Data: 2005-08-14 19:07:47
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Użytkownik "AnnaBlue" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:ddghv0$94g$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > idziesz do urzedu gminy

    w urzedach gminy juz sie nie zalatwia spraw, powiaty, urzedy miejskie, ew.
    urzedy dzielnicowe

    i wyrabiasz dowód na siebie (tymczasowy), potem
    > idziesz normalnie samochód ubezpieczyc, po zmianie dowodu na "twardy"
> [...]

    nie przerejestrujesz pojazdu na czasowce - takie bylo pytanie, nie o to, czy
    na czasowce mozna zawrzec ubezp. - ja tak zrozumialem

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl