    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rejestracja repliki samochodu
    Date: Sun, 09 May 2010 11:35:01 +0200

    W dniu 2010-05-09 10:30, MarcinJM pisze:

    > Dlaczego zakladasz.. dlaczego KTOKOLWIEK zaklada, ze robisz to z
    > kradzionych elementow?

    Bo byłaby to idealna furtka dla złodzieja. Jak myślisz, po co
    rejestrowanie samochodów, po co numery VIN i inne takie? Właśnie po to,
    żeby ograniczyć kradzieże. Skoro nagle nie wiadomo skąd pojawił ci się
    samochód, to jak inaczej można udowodnić, że go ukradłeś? Nie da się.
    Powiesz ,,części se kupiłem, ale nie powiem gdzie'' i już masz sama?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek