  • 1. Data: 2005-04-11 13:19:19
    Temat: rejestracja auta
    Od: "[toja]" <n...@m...pl.pl.pl.pl.pl.pl>

    witam,

    kupilem auto jako wspolwlasciciel, zarejestrowalem na czas probny (bodajze
    miesiac) teraz chce zarejestrowac na stale, problem w tym, ze spolwlasciciel
    wyjechal sobie za granice i nie ma go, nie zostawil rowniez upowaznienia i
    poki co nie zamierza wrocic. w wydz. komunikacji nie chca mi go
    zarejestrowwac bo wymagana jest obecnosc 2-ch wlascicieli - mozna to jakos
    obejsc ?

    janusz t.

  • 2. Data: 2005-04-11 13:36:42
    Temat: Re: rejestracja auta
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > poki co nie zamierza wrocic. w wydz. komunikacji nie chca mi go
    > zarejestrowwac bo wymagana jest obecnosc 2-ch wlascicieli - mozna to jakos
    > obejsc ?

    Wystawic upowaznienie notarialne. Mozna to zrobic w konsulacie.

  • 3. Data: 2005-04-11 13:39:41
    Od: "[toja]" <n...@m...pl.pl.pl.pl.pl.pl>

    > Wystawic upowaznienie notarialne. Mozna to zrobic w konsulacie.

    a jak nie ma kontaktu z ta osoba ?

  • 4. Data: 2005-04-11 14:16:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "[toja]" <n...@m...pl.pl.pl.pl.pl.pl> napisał w wiadomości

    Złożyć wniosek o rejestracje z jednym podpisem i na dzienniku podawczym.
    Niech znajdą podstawę do odmowy dokonania rejestracji :-)

  • 5. Data: 2005-04-11 18:48:21
    Od: "P." <r...@o...pl>

> [...]
    > mi go zarejestrowwac bo wymagana jest obecnosc 2-ch wlascicieli - mozna to

    Nie ma takiego przepisu prawnego, ze przy rejestracji musza byc dwie osoby.
    Na wniosku widnieje "podpis wlasciciela" - nie "wlascicieli". Poza tym,
    decyzja o rej. i tak jest drukowana na I wlasciciela - zgodnie z rozp.

    Pozdro

    --
    P.
    r...@o...pl

  • 6. Data: 2005-04-12 18:45:22
    Od: AngelSky <a...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "[toja]" <n...@m...pl.pl.pl.pl.pl.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Złożyć wniosek o rejestracje z jednym podpisem i na dzienniku podawczym.
    > Niech znajdą podstawę do odmowy dokonania rejestracji :-)

    co to znaczy ???:
    --------> Złożyć wniosek o rejestracje z jednym podpisem i na dzienniku
    podawczym.
    Niech znajdą podstawę do odmowy dokonania rejestracji<-----
    co to jest dziennik podawczy?

  • 7. Data: 2005-04-12 22:42:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AngelSky" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > co to jest dziennik podawczy?

    Takie okienko w urzędzie. pani bierze, co jej się daje i przybija
    pieczątkę na kopii, by poświadczyć, że to dostała. Bardzo dobry sposób
    na wszelakie fanaberie urzędników.

  • 8. Data: 2005-04-13 19:14:49
    Od: "P." <r...@o...pl>

> [...]
    >
    > Takie okienko w urzędzie. pani bierze, co jej się daje i przybija
    > pieczątkę na kopii, by poświadczyć, że to dostała. Bardzo dobry sposób

    W zasadzie to zaden sposob, bo urzednik i tak nie moze odmowic przyjecia
    dokumentow, tyle ze jak zlozysz to na pismie, to musi wszczac post., wydac
    post., decyzje etc... przynajmniej wiadomo jasno i wyraznie, dlaczego cos
    tam NIE PASI.

    Pozdrowka

    --
    P.