  • 11. Data: 2010-07-27 14:02:49
    Temat: Re: rachunki od TPSA po terminie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    M1SLQ wrote:
> [...]
    > godziny płyną im w jakimś innym wymiarze). Jak można sensownie i zgodnie
    > z prawem ugryźć ten problem? Ratuję się ostatnio tak, że dzwonię do nich
    > i każę podać kwotę do uregulowania i sam wypełniam blankiet, ale
    > litości... Ja chcę dostać rachunek i go zapłacić a nie pier*olić się z
    > tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i
    > wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z
    > konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby
    > brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

    Nie masz podgladu kwoty rachunku na tp.pl?

  • 12. Data: 2010-07-27 14:14:10
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "witek"

    > Nie masz podgladu kwoty rachunku na tp.pl?

    Jesli nie aktywowal swojego konta na TP to nie ma takiej mozliwosci.
    AM

  • 13. Data: 2010-07-27 14:52:17
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 16:14:10 +0200, Hades napisał(a):
    /.../

    > Jesli nie aktywowal swojego konta na TP to nie ma takiej mozliwosci. AM

    Żeby aktywować trzeba mieć PIN a żeby mieć PIN trzeba być właścicielem.

  • 14. Data: 2010-07-27 15:05:41
    Od: "Agall" <a...@m...ru>

    Właśnie płacę i wymagam. Ci, którzy godzili sie na e-fakturę dostawali
    bonusy... Osobiscie nie wyrażałem zgody na zmiane formy powiadomienia o
    wysokości płatnosci. Od czasu awarii linii (gdy przerobiono mi rzekomo
    czasowo na radiówkę) nie mogęę też korzystać z internetu więc, co jest
    grane? Jednostronny dyktat TPSA?

  • 15. Data: 2010-07-27 15:55:07
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > rzekomo czasowo na radiówkę) nie mogęę też korzystać z internetu więc, co jest

    Czy te twoje gorzkie zale maja jakis zwiazek z tym watkiem?
    AM

  • 16. Data: 2010-07-27 15:57:11
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Smok Eustachy"
    > /.../

    > Żeby aktywować trzeba mieć PIN a żeby mieć PIN trzeba być
    > właścicielem.

    Na temat wlasnosci numeru nic nam nie wiadomo wiec czemu zakladasz
    ze w tym wypadku moga byc problemy z aktywacja konta?
    AM

  • 17. Data: 2010-07-27 16:36:34
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-27 12:44, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Pod warunkiem, że nie byłoby pomyłek, a takie się swojego czasu TPSA
    > zdarzały (i to różnica w rachunku na kilka stówek, a nie na 2-5 zł).

    Pomyłki na kilka stówek łatwo zauważyć. Te na kilka zł już gorzej.

    Tak na marginesie to używam PZ na co tylko się da i jeszcze nie miałem
    pomyłki (raz w erze nie ściągi i wysłali monit :) )

  • 18. Data: 2010-07-27 16:42:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    BreloK pisze:

    > Mam dokładnie taki sam problem, tylko, że teraz nawet nie przychodzą
    > rachunki i muszę do nich dzwonić na Party Line o podanie kwoty!.
    > Mi się wydaje, że odkąd rachunki przejął InPost, to są takie cyrki, jak
    > była Poczta-Polska, to rachunki zawsze dostawałem w terminie.

    Ach, InPost... "Dręczycielka" (pisownia zamierzona) z tej firmy zrobiła
    kiedyś (odbiorcy) awanturę o to, że nadawca nie podał numeru piętra i
    pokoju w firmie, gdzie znajduje się konkretny odbiorca ;->

    I był to tylko łagodniejszy z jej wyskoków ;-/

  • 19. Data: 2010-07-28 07:20:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    CUT_INZ pisze:

    > Pomyłki na kilka stówek łatwo zauważyć. Te na kilka zł już gorzej.
    >
    > Tak na marginesie to używam PZ na co tylko się da i jeszcze nie miałem
    > pomyłki (raz w erze nie ściągi i wysłali monit :) )

    Natomiast ja miałem kilka pomyłek w rachunkach i wolę robić to ręcznie.
    Jeśli nie dostaje rachunku na czas, po prostu składam reklamację.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 20. Data: 2010-07-28 07:50:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 27 Jul 2010 14:52:17 +0000 (UTC), Smok Eustachy napisał(a):
    > Dnia Tue, 27 Jul 2010 16:14:10 +0200, Hades napisał(a):
    >/.../
    > Żeby aktywować trzeba mieć PIN a żeby mieć PIN trzeba być właścicielem.

    A żeby być właścicielem trzeba powiedzieć "tak, jestem właścicielem" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944