  • 1. Data: 2007-02-26 23:35:25
    Temat: [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    W zasadzie pytam się z czystej ciekawości, bo i tak nie liczę na to że
    cokolwiek korzystnego uda mi się zdziałać ;) Mam taką oto sytuację:
    zamówiłem sobie usługę (przez 4 miesiące mam po 50 darmowych minut w
    każdym) u mojego operatora telefonii komórkowej. Usługa została
    włączona - działa przez jeden miesiąc (co jest uwidocznione na
    rachunku). W kolejnym miesiącu przychodzi rachunek, w którym usługi już
    nie ma wyszczególnionej, a co za tym idzie jego wysokość jest znacznie
    większa niż oczekiwałem (sądziłem, że mam 50 minut darmowych, za które
    jednak przyszło mi zapłacić).

    Przypisanie pakietów do danego numeru telefonu można sobie sprawdzić w
    internecie. Pakiet ów nie pojawia się na liście pakietów aktywnych, co
    zgłaszałem już operatorowi. Uzyskałem tylko odpowiedź, że wiedzą o
    problemie i proszą o cierpliwość w naprawieniu tej funkcjonalności.
    Zapewniają także że na rachunku wszystko będzie dobrze. Nie jest
    niestety :/

    Oprócz zgłoszenia reklamacji co mogę jeszcze zrobić? Mam zapłacić ten
    rachunek który otrzymałem i czekać na wyjaśnienia? Mogę domagać się
    zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne z biurem obsługi
    klienta (w końcu z ich winy musiałem do nich dzwonić ;/)?

    Dzięki wielkie za wszelką pomoc ;)

    --
    michal
    gg: 2865620 ^^^ www: mmm.slask.pl ^^^ skype: waniak

  • 2. Data: 2007-02-27 09:33:13
    Temat: Re: [rachunki] Problem z firmą telekomunikacyjną
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Michał napisał(a):

    > Oprócz zgłoszenia reklamacji co mogę jeszcze zrobić?

    Dać na mszę ;-)

> [...]
    > zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne z biurem obsługi
    > klienta (w końcu z ich winy musiałem do nich dzwonić ;/)?

    Zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne raczej nie ponieważ dzwoniłeś do
    nich bo
    chciałeś - równie dobrze mogłeś reklamację zgłosić w salonie. Ale możesz domagać się
    zadośćuczynienia w kwocie ... zł :-)

    Karol MARCHEWKA

    www.marchewka.za.pl

  • 3. Data: 2007-02-27 10:06:08
    Od: Michał <m...@g...pl>

    > Zwrotu kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne raczej nie ponieważ
    > dzwoniłeś do nich bo chciałeś - równie dobrze mogłeś reklamację zgłosić
    > w salonie. Ale możesz domagać się zadośćuczynienia w kwocie ... zł :-)

    Uhm. No a co jeśli oni powiedzą że te 50 minut darmowych z poprzedniego
    miesiąca dadzą mi w tym miesiącu? Mnie to kompletnie nie urządza bo
    teraz to ja już nie potrzebuje aż 100 minut. Ja potrzebowałem 50 minut
    za free miesiąc temu. Mogę domagać się by przysłali nową fakturę która
    będzie uwzględniała te 50 minut?

  • 4. Data: 2007-02-27 10:37:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michał napisał(a):

> [...]
    > teraz to ja już nie potrzebuje aż 100 minut. Ja potrzebowałem 50 minut
    > za free miesiąc temu. Mogę domagać się by przysłali nową fakturę która

    Domagać się możesz wszystkiego, nawet działki na polach naftowych. W tym
    jednak przypadku domagasz się świadczenia usług zgodnie z umową.
    Ważne jest, żeby opisac dokładnie co jest źle i czego żądasz. I nie
    robić tego paszczowo, a papierowo

    M.

  • 5. Data: 2007-02-27 11:19:26
    Od: Michał <m...@g...pl>

> [...]
    > jednak przypadku domagasz się świadczenia usług zgodnie z umową.
    > Ważne jest, żeby opisac dokładnie co jest źle i czego żądasz. I nie

    Ok. Dzięki za pomoc.
    :)

  • 6. Data: 2007-02-27 11:46:49
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

> [...]
    > kosztów poniesionych na rozmowy telefoniczne z biurem obsługi klienta (w
    > końcu z ich winy musiałem do nich dzwonić ;/)?

    Jesli to Idea, to dostaniesz f-re korygujaca, mialem tak z naliczaniem
    sekundowym ktore nie dzialalo;)
    F-re musisz zaplacic z tego co wiem, chociaz ja w pewnym momencie mialem juz
    tak dosc pisania oczywistych reklamacji, ze napislaem ze nie zaplace, dopoki
    ktos z idei do mnie nie zadzwoni.Pani zadzwonila i w 5 minut stwierdzila ze
    mam racje... tylko po co czekac miesiac na odpowiedz negatywna, na dwa pisma
    itp...
    Pami poprzepraszala i dostalem jakies tam gratisy.
    LAtwiej cokolwiek zlaatwic majac tel na firme. JA teraz to juz mie pisze
    reklamacji, tylko mam numer pana ktory przez telefon wszystko zalatwia;) mam
    3 telefony na firme i wcale majatku za nie nie place;)
    pozdrawiam
    michal

  • 7. Data: 2007-02-27 12:22:50
    Od: Michał <m...@g...pl>

    > Jesli to Idea, to dostaniesz f-re korygujaca, mialem tak z naliczaniem
    > sekundowym ktore nie dzialalo;)

    Nie, to Plus.

    > LAtwiej cokolwiek zlaatwic majac tel na firme. JA teraz to juz mie pisze
    > reklamacji, tylko mam numer pana ktory przez telefon wszystko zalatwia;) mam
    > 3 telefony na firme i wcale majatku za nie nie place;)

    Szczęściarz ;PP Ja niestety mam telefon na siebie - firmy nie posiadam ;/