    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytanko w sprawie kredytów
    Date: Wed, 21 Jul 2004 15:40:31 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > no i tu wlasnie sobie zaprzeczasz. masz racje, piszac, ze bank moze
    > wystapic o stwierdzenie nabycia spadku, ale wlasnie dopiero po
    uzyskaniu
    > takiego dokumentu bank moze wnioskowac o splate dlugu przez
    spadkobiercow.

    Upieram się przy swoim :)
    Jak spadkobiercy nie sprzeciwiają się roszczeniom banku to moga mu
    zapłacić za długi zmarłego nawet bez istnienia postanowienia o
    stwierdzeniu nabycia spadku.

    Poza tym czytając Twój wcześniejszy wpis zrozumiałem (być może źle),
    że jak nie ma dokumentu stwierdzającego nabycie spadku to bank juz
    nic nie może zrobić. Stąd pojawił się mój komentarz, że może: może
    sam zdobyć taki dokument.

    -> http://usenet.pomocprawna.info