  • Data: 2013-03-23 14:04:18
    Temat: Re: pytanie z zakresu UZP
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news" <color1@{wytnij.to}interia.pl> napisał w wiadomości
    news:kik1to$8ch$1@news.vectranet.pl...
    W dniu 2013-03-23 09:49, Robert Tomasik pisze:
    > no to kwas... bo tą instytucją jest właśnie Polic

    Nikt nie jest doskonały - nawet Policja. Ale moja rada nadal jest aktualna.
    Najpewniej trafisz do komendy miejskiej / powiatowej / dzielnicowej albo
    Komisariatu Policji. Żadna z nich nie organizuje przetargów, bo nie ma
    osobowości prawnej. Oczywiście zapewne Policja z postępowania na
    późniejszym etapie sie wyłączyć i będzie to śledztwo prowadzone przez
    Prokuraturę, tym nie mniej ślady zabezpieczyć musi Policja. Tzn.
    teoretycznie Prokurator mógłby powołać biegłego załóżmy z Zakładu Ekspertyz
    Sądowych i jemu zabezpieczenie śladów powierzyć, ale nie spotkałem się jak
    dotąd z podobnym przypadkiem do zawiadomienia o przestępstwie. Choć w takim
    razie Prokurator może zatrzymać dowód rzeczowy i później dokonać
    zabezpieczenia śladów.