  • Data: 2004-09-25 12:37:46
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl> szukaj wiadomości tego autora

    "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> wrote in message
    news:Xns956EB5719C764omi@127.0.0.1...

    > jacys fanatycy ci odpisali.. nie sluchaj.
    >
    > oczywiscie, ze mozesz umieszczac reklame w stopce na newsach o ile ta
    > stopka jest zgodna z innymi zasadami (-- , 4 linijki, max 72 szerokosc)
    >
    > jestem na newsach od grudnia 1998 r. i jeszcze sie nie spotkalem z
    > zakazem reklamy w tym miejscu. stopka jest twoja, co sobie tam wpiszesz
    > to twoja sprawa. od zawsze to miejsce bylo przeznaczane na wstawienie
    > maila do siebie, reklamy swojej strony etc.

    Hmmm, jednak ja nadal nie wiem czy mozna czy nie. Sam planowalem tam cos
    wstawic.

    Ludzie myla "zasady" (4 linijki) itp. z prawem do nieotrzymywania
    spamu -niepozadanych reklam). Czy niusy podlegaja pod to czy nie? Nie
    mozna przeciez podzielic listu na czesc spam i nie-spam?
    "Stopka" to wymysl uzytkownikow. Nie ma "stopki" w zadnej ustawie i jest
    to tylko tresc listu jak kazda inna.

    Czy nie?

    Nikodem