  • Data: 2004-09-24 16:46:52
    Temat: Re: pytanie o reklame w stopce
    Od: "ntom" <n...@N...ct.utwente.nl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:cj1hvs$if3$1@inews.gazeta.pl...

    > taka roznica ze bardzo czesto reklamy te sa wykupione wportalach, a ty
    > zakladajac
    > darmowe konto godzisz sie na przesylanie reklam.

    Oczywiscie ze to osoba wysylajaca a nie serwis ponosi odpowiedzialnosc.
    Ale nie o to mi chodzi. Tu chodzi o to ze ja moge sie godzic zeby je
    _otrzymywac_!
    Pytanie wciaz jest aktualne. Czy jesli _dostaje_ mejl z jakiegos serwisu z
    automatycznie wstawiana stopka z reklama, jest to spam czy nie?

    Moze ktos podrzuci jakis przepis?

    Nikodem