  • 1. Data: 2009-07-12 04:20:41
    Temat: pytanie o plan podziału alimentów
    Od: rudy <n...@n...com.pl>

    Witam.

    niedlugo komornik zajmie mi wynagrodzenie i stad mam pytanko jak bedzie
    wygladac plan podziału w sytuacji gdy mam:

    1 zona
    alimenty bieżące - płacone na bieżaco bez pomocy komornika
    alimenty zaległe - niezalegaja
    zusy srusy, mopsy sropsy - sporo c.a. 80KPLN

    2.zona
    bieżace - przez komornika
    zaległe - sporawo 20kpln
    zussy, srusy inne takie - brak

    kwotka zabrana przez komornika nie bedzie zbyt wysoka, jednak chciłabym
    wiedzieć jak bedzie wygladać plan podziału bo być moze 2.zona powinna
    podnieść alimenty...

    Dziekuje i pozdrawiam.

    --
    Wojciech Rudziński
    www.pralkoporadnik.pol.pl - wszystko o pralce AMICA

  • 2. Data: 2009-07-12 23:37:20
    Temat: Re: pytanie o plan podziału alimentów
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    rudy pisze:

    > niedlugo komornik zajmie mi wynagrodzenie i stad mam pytanko jak bedzie
    > wygladac plan podziału w sytuacji gdy mam:

    Nie będzie żadnego podziału. Bo jak rozumiem jest jedna egzekucja.
    Wszystko co zajmie komornik przypadnie wierzycielowi egzekwującemu.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-07-13 07:34:48
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rudy" <n...@n...com.pl> napisał w wiadomości
[...]

    O ile druga zona nie ma wyroku sadowego (alimenty), to jak pisał Johnson, w
    sumie do 60 procent zarobków.
    Pozdrawiam
    PawelT