  • Data: 2005-01-23 09:31:19
    Temat: Re: pytanie o pifko :)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Jan 2005 23:41:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Sam jestem abstynentem, ale taki przepis mnie irytuje i kusi mnie mała
    > akcja prowokacyjna ;) Mianowicie wyposażenie się w butelkę wyglądającą
    > na butelkę z alkoholem, a napełnioną np. herbatą albo sokiem owocowym.

    To jest tzw. odpowiedzialność zbiorowa, i jest to chyba jeden z niewielu
    przypadków, z którym się jestem w stanie zgodzić. Jak to mówi Rico, "szara
    masa" nie umie po prostu pić, więc lepiej niech piją w domach.

    Dla przykładu - ostatnio trzech czy czterech nawalonych studentów
    (prawdopodobnie) robiło bydło w autobusie, z puszkami piwa w łapach.
    Drugi przykład - znam miejsce, gdzie dzieci idąc do szkoły muszą minąć
    "pokój gościnny" żulików - praktycznie o każdej porze dnia i nocy można tam
    spotkać kilku panów (i czasami pań) którzy raczą się trunkami marki wino,
    głośno komentując ich walory, komentarze odpowiednio wzmacniając.
    Miejsce to można poznać z daleka - po zapachu. Kto by tam toalety szukał...

    Jeżeli ktoś się chce napić kulturalnie na łonie przyrody - zawsze może to
    zrobić... trunek można przelać do piersiówki albo nawet karafki czy jeszcze
    tysiace innych sposobów zastosować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu