  • Data: 2005-01-22 22:41:13
    Temat: Re: pytanie o pifko :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    JDM wrote:
    > gdzie znajde podstawe prawna do zakazu sporzywania pifka publicznie???

    Ustawa o wychowaniu w trzeźwości.

    Swoją szosą uważam tę ustawę za wyjątkowy kretynizm: np. w ramach
    ogrodzenia 'ogródka piwnego' wolno chlać 'ile wlezie', a po
    przekroczeniu ogrodzenia wypicie małego kieliszka wina na rozłożonym
    piknikowym kocyku w parku jest wykroczeniem.

    Sam jestem abstynentem, ale taki przepis mnie irytuje i kusi mnie mała
    akcja prowokacyjna ;) Mianowicie wyposażenie się w butelkę wyglądającą
    na butelkę z alkoholem, a napełnioną np. herbatą albo sokiem owocowym.

    Jakby zrobić taką masową akcję... :-D

    Stada strażników wiejskich uganiające się za dziesiątkami tysięcy
    obywateli pociągających z gwinta whiskey będącą w rzeczywistości
    schłodzoną herbatką (przypomina mi się komisk Binio Bill - tam też na
    filmie 'chlali' schłodzoną herbatę ;) )