  • Data: 2005-01-23 14:58:09
    Temat: Re: pytanie o pifko :)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > To jest tzw. odpowiedzialność zbiorowa, i jest to chyba jeden z niewielu
    > przypadków, z którym się jestem w stanie zgodzić. Jak to mówi Rico, "szara
    > masa" nie umie po prostu pić, więc lepiej niech piją w domach.

    > Dla przykładu - ostatnio trzech czy czterech nawalonych studentów
    > (prawdopodobnie) robiło bydło w autobusie, z puszkami piwa w łapach.

    To nie logiczniej _egzekwować_ zakaz 'robienia bydła'?
    Zamiast tworzyć durne przepisy?

    Zauważ, że ten akurat przepis nie zabrania 'robienia bydła' - a tylko
    picia alkoholu w miejscach publicznych.

    Czyli: ktoś może się dowolnie nawalić u kumpla i robić dowolne bydło po
    drodze do domu, a pod TEN paragraf nie podpadnie.

    [ciach]

    > Jeżeli ktoś się chce napić kulturalnie na łonie przyrody - zawsze może to
    > zrobić... trunek można przelać do piersiówki albo nawet karafki czy jeszcze
    > tysiace innych sposobów zastosować.

    Sęk w tym, że karane jest picie alkoholu - w tym picie z nietypowych
    pojemników.