  • 1. Data: 2005-01-07 13:14:10
    Temat: pytanie o miejsce pochowku
    Od: "PL" <j...@i...pl>

    Gdzie sa chowani najwieksi przestepcy, ktorzy umieraja w polskich
    wiezieniach?
    Czy sa dla nich jakies specjalne cmentarze czy wracaja do swoich rodzinnych
    stron?

  • 2. Data: 2005-01-07 13:22:51
    Temat: Re: pytanie o miejsce pochowku
    Od: "La Carola" <h...@w...pl>

    są takie wielkie cmentarze przy każdym więzieniu w kraju i tam spoczywają w
    niepokoju wszyscy wielcy zbrodniarze tego kraju, co umarli w więzieniu...są
    takie plany,żeby tam chować tez tych, któzy nie trafili do więzienia,ale
    wszyscy wiedzą,że są bandziorami albo tych, co wcale nie umarli w więzieniu,
    ale powinni spoczywać na cmentarzu dla złoczyńców...

    no litości!!

    Karola

    --
    ***
    "Są pokusy, z którymi nie można walczyć. Trzeba się odwrócić i uciekać"

  • 3. Data: 2005-01-07 14:38:12
    Od: seb <s...@g...konto>

    PL napisał(a):
    > Gdzie sa chowani najwieksi przestepcy, ktorzy umieraja w polskich
    > wiezieniach?

    Na rozstaju dróg, o północy, przy pełni księżyca i wyciu wilków...

    --
    sebian <s.seb<ast>ian.s @ gmail.com>
    -Skąd wiadomo, że mężczyzna jest szczęśliwy?

  • 4. Data: 2005-01-07 14:46:19
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *seb* wrote in <news:crm6sk$26na$1@mamut.aster.pl> :

    > Na rozstaju dróg, o północy, przy pełni księżyca i wyciu wilków...

    .... wyciągnęli osinowy kołek, czosnek, wodę święconą i dokończyli
    pochówek....

    --
    Jesteś zazdrosny bo głosy mówią tylko do mnie.