  • Data: 2002-12-04 09:12:41
    Temat: Re: pytanie o ksiazke telefoniczna w internecie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Matuszczyk napisał:

    > wlasnie o to mi chodzilo, zle zadalem pytanie, nie dostaniemy telefonu, bez
    > pelnych danych - a w tej ksiazce, w necie, nie trzeba

    Hmm... jakos dziwnie nie raz zdarza mi sie wyciągac od 913 numery na
    podstawie danych " Jan Kowalski albo Maria Kowalska i chyba ul.
    Grudziądzka... albo Chełmińska..." i paniusia wzdycha i dyktuje mi
    wszystki numery spełniające powyższe kryteria :-))

    A w ksiazce telefonicznej siedzi krasnoludek i każe podac dokładne dany
    zanim pozwoli nam zajrzec? Przydeptuje strony i nie chce zejść bez
    podania hasła?
    Paranoja.

    Jak ktos zastrzeże numer, to nie ma go ani w ksiązce ani na 913.
    Jak ktos nie zastrzeże, to ten numer jest jawny i nie musimy znac
    wszystkich danych żeby go dostać - wystarczy żeby podac tyle danych żeby
    przyzwoicie zaciesnic krąg "podejrzanych" i kobitka w informacji nie
    musiała dyktowac nam numerów wszystkich Kowalskich w mieście.
    To jedyne ograniczenie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk