  • 21. Data: 2007-04-14 21:12:31
    Temat: Re: pytanie o fotografowanie/nagrywanie
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 14 Apr 2007 18:52:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Od lat zakazy fotografowania wiszące na "obektach stgrategicznch" (w tym
    > wojskowych) nie mają umocowania prawnego - nie mąć człowiekowi w głowie.

    Aczkolwiek mamy jeszcze przepisy o tajemnicy wojskowej. Chociaż do nich
    taka tabliczka, to prawda, nie ma nic a nic.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2007-04-14 22:11:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Aczkolwiek mamy jeszcze przepisy o tajemnicy wojskowej. Chociaż do nich
    > taka tabliczka, to prawda, nie ma nic a nic.

    Nie mamy. Mamy ogólne przepisy o ochronie informacji niejawnych, ale
    dotyczą one tego, że osoby odpowiedzialne za ich bezpieczeństwo powinny
    zadbać o to, żeby te informacje niejawne nie były wystawione na widok
    publiczny.

    Z fotografowaniem to ma tyle wspólnego, że jak jesteś dopuszczony do
    informacji niejawnych, to nie możesz ich ujawniać czy choćby narażać na
    ujawnienie przy pomocy np. zdjęć.

  • 23. Data: 2007-04-14 22:49:17
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ostatnio moją ulubioną reakcją na "Proszę zostawić plecak!" jest "Nie,
    > dziękuję" i zignorowanie dalszego marudzenia ;)

    To ja nie wiem do jakich sklepow chodzisz, bo mnie juz dawno nikt o taka
    "usluge" nie prosil :)

    Jacek

  • 24. Data: 2007-04-14 22:54:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal w
    wiadomosci news:loj123ls2tmav6hl5s8ole4frjl1gn2u97@4ax.com...

    Bylo na grupie juz kilka razy walkowane i nic sie w tej materii ostatnio nie
    zmienilo.

  • 25. Data: 2007-04-15 07:31:17
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 15 Apr 2007 00:11:08 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > dotyczą one tego, że osoby odpowiedzialne za ich bezpieczeństwo powinny
    > zadbać o to, żeby te informacje niejawne nie były wystawione na widok

    Rozumiem, że szpieg, który fotografuje instalacje militarne nie podlega
    karze, chyba że akurat jest oficerem w tej jednostce i był zobowiązany do
    jej ochrony?

  • 26. Data: 2007-04-15 08:12:46
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 14 kwietnia 2007 20:08
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <v...@n...lechistan.com>):

    > Owszem. Z tym że ciecie będą kłamać i wymyślać. Podstawy prawnej nie ma.
    > I w stosunku do sklepów nigdy nie było.

    Co nie zmienia faktu, że o ile nie jesteś dresem lubiącym ustawki, to lepiej
    odpuścić. Stracić zęby dla fotki -- bezcenne...
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 27. Data: 2007-04-15 10:50:13
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sun, 15 Apr 2007 10:12:46 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że o ile nie jesteś dresem lubiącym ustawki, to lepiej
    > odpuścić. Stracić zęby dla fotki -- bezcenne...

    KIblowac (Art. 157 KK) dla durnego wymyslu szefunia tez bezcenne.
    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 28. Data: 2007-04-15 11:27:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Rozumiem, że szpieg, który fotografuje instalacje militarne nie podlega
    > karze,

    ROTFL

    Jak ma legitymację szpiega, to moga go od razu rozstrzelać ;->

    Weź się nie ośmieszaj...

    > chyba że akurat jest oficerem w tej jednostce i był zobowiązany do
    > jej ochrony?

    Jeśli to były jakieś tajnie instalacje, to osby odpowiedzialne za ich
    tajność powinny je ukryć. Ukryciem nie jest stawianie tabliczek "zakaz
    patrzenia" ;->

  • 29. Data: 2007-04-15 11:30:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Co nie zmienia faktu, że o ile nie jesteś dresem lubiącym ustawki, to lepiej
    > odpuścić. Stracić zęby dla fotki -- bezcenne...

    Bez przesady - ciecie tak od razu z rękami sie nie rzucają.

    Jak tak trzęsiesz portkami to w ogóle z domu z niczym cennym nie
    wychodź, bo zawsze jest ryzyko, że ktoś może cie na ulicy napaść, żeby
    ukraść aparat.

  • 30. Data: 2007-04-15 13:16:22
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sun, 15 Apr 2007 13:27:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > ROTFL
    > Jak ma legitymację szpiega, to moga go od razu rozstrzelać ;->
    > Weź się nie ośmieszaj...

    No to mi wyjaśnij, ekspercie od przepisów spod Nadarzyna, jak to jest, że
    szpiegowi nie wolno robić zdjęć pewnych obiektów? A może wolno mu robić
    zdjęcia, lecz nie wolno sprzedać ich jakiemuś KGB, FSB czy innemu Siajej?