  • 1. Data: 2003-09-03 12:52:29
    Temat: pytanie do niebanalnie myslacych
    Od: "Witold z" <w...@f...mail.com>

    Jakie powinny byc spelnione warunki, aby uznac dzialajacy na terenie Polski
    ZUS za organizacje o
    charakterze przestepczym...!?

  • 2. Data: 2003-09-03 15:35:28
    Temat: Re: pytanie do niebanalnie myslacych
    Od: "Krzysztof" <z...@k...onet.pl>

    Myslę,że ZUS spełnia wszystkie warunki czynów karalnych.
    "... Kto siłą lub podstępem zmusza inną osobę do niekorzystnego
    rozporządzenia swoim mieniem,podlega karze..."
    Płacenie składek na ZUS to nic innego jak niekorzystne rozporządzenie swoim
    mieniem.

    Weżmy się wreszcie za tą złodziejską bandę.
    Pozdrawiam grupowiczów
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-09-03 15:42:17
    Od: "Roman " <r...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof <z...@k...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > rozporządzenia swoim mieniem,podlega karze..."
    > Płacenie składek na ZUS to nic innego jak niekorzystne rozporządzenie swoim

    Działanie na podstawie przepisu prawa traci znamiona bezprawności.

    PS. Nie jestem z ZUS-u! ;-)

  • 4. Data: 2003-09-03 15:57:45
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Działanie na podstawie przepisu prawa traci znamiona bezprawności.

    I niestety tak musi być, bo inaczej każde państwo, nawet to pobierające
    promil podatku, mogłoby być uznane za mafię.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl

  • 5. Data: 2003-09-03 17:24:46
    Od: "Krzysztof" <z...@k...onet.pl>

    Chyba mnie nie zrozumieliście.
    Płacenie podatków przynosi obywatelowi pewne korzyści a płacenie składek ZUS
    niekoniecznie.
    Krzysztof

  • 6. Data: 2003-09-03 19:33:42
    Od: "eva" <l...@i...pl>

    > Chyba mnie nie zrozumieliście.
    > Płacenie podatków przynosi obywatelowi pewne korzyści a płacenie składek
    ZUS
    > niekoniecznie.

    któremuś obywatelowi na pewno przynosi korzyści ale niekoniecznie tobie ;-)

  • 7. Data: 2003-09-03 19:56:06
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai Witold z kemenangan 03 wrz 2003 menyalin :

    > Jakie powinny byc spelnione warunki, aby uznac dzialajacy na terenie Polski
    > ZUS za organizacje o
    > charakterze przestepczym...!?

    dobre, hehehe

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 8. Data: 2003-09-03 20:23:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    To Ty nas nie zrozumiałeś. Płacenie składki ZUS przynosi państwu korzyść, bo
    z Twojej składki zaspokaja się niekiedy potrzeby innych. Składka ZUS, to po
    prostu forma pewnego rodzaju podatku.

  • 9. Data: 2003-09-03 21:21:03
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Witold z" <w...@f...mail.com> napisał w wiadomości
    > Jakie powinny byc spelnione warunki, aby uznac dzialajacy
    > na terenie Polski ZUS za organizacje o charakterze
    > przestepczym...!?

    Drugie nadejście Mesjasza... _Może_ wtedy...

  • 10. Data: 2003-09-03 22:01:35
    Od: "Robert W." <r...@w...net>

    ja mysle ze takie warunki zus spelnia

    1.jesli pare milionow emerytow otrzymuje nieproporcjonalne emerytury do
    wniesionego wkladu
    to znaczy ze ktos ich okradl z pieniedzy
    2. jesli nie mozesz otrzymac informacji jaka czesc twoich skladek jest
    inwestowana na przyszla twoja emeryture to znaczy ze ktos cie okrada z
    twoich pieniedzy
    3. jesli zus remontuje i buduje biuro-palace ze skladek a nie pieniedzy
    extra zarobionych [ gielda , obligacje , kary itp] to uszczupla realna
    wartosc twojej przyszlej emerytury

    generalnie mozna zaskarzyc zus o dzialanie na szkode obywateli ale to
    bardziej przejdzie w hadze niz w polsce
    , choc z drugiej strony papuga , ktora by zajela sie takim procesem i
    zebraniem kilku tysiecy podpisow moglaby wyplynac i rozpetac burze w mediach

    pozdro
    rob