    From: "Zbyszek ZiPi" <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pyt. dot. komornika
    Date: Tue, 2 May 2006 14:51:05 +0200

    > To ty, burasie, denerwujesz natarczywością.
    Burasa to sobie poszukaj w swojej rodzinie .

    > Ty potrzebujesz przepustek dla uzyskania dostępu do internetu? Biedaku...

    Już Ty się o mnie nie martw, od tego są inni, martw sie o swoje zdrowie, bo
    rozum .... .Bawisz się w żandarma i próbujesz ludzi na grupie ustawiać. Z
    tego wychodzi, że wiesz Wszystko i zarazem NIC, a chcesz zaistnieć. Weż
    przeczytaj swoje ostatnie wypowiedzi a wtedy zobaczysz jaki jesteś "twórczy"
    i jak ludziom pomagasz swoimi wypowiedziami.

    ""Ładny, długi cytat - ale co on ma do fotografowania?
    Pisz na temat, łaskawco...

    Czyli jesteś takim samym durniem, jak lesio "luftbranzlung" troll.

    Potem łażą takie ślimacze leszki-luftbranzlungi i robią im awantury, że
    robią "to" inaczej niż inne ślimaki ;)

    Wytrzymałem bokuna, wytrzymałem expierda (bywał nawet zabawny), ale ty
    jesteś pierwszym trollem, któremu autentycznie mam ochotę dać w mordę.
    Gratulacje.
    Bogu dziękuj, że mam wysoką samokontrolę

    Masz jakieś problemy z łączeniem wypowiedzi ze zby dyżej liczby zdań?
    Patrz niżej, sieroto...

    Na ciebie wystarczy zwykłe "spieprzaj dziadu" ;-P

    Jak nie wiesz, to po co piszesz? I dlaczego cytujesz jak ostatnia lama?

    Przyganił kocioł garnkowi.

    A jak kupowałeś to mieszkanie to kabel był niewidzialny? ;->

    Nie dość że jesteż tępy, to jeszcze wulgarny...

    Czego się naćpałeś, kmieciu, że masz takie urojenia?

    Problem z pedofilią masz ty - nie rozumiesz tego słowa

    Natomiast wspomniany pan Krzysztof D. musi być pacjentem zakładu dla
    nerwowo chorych - innego wytłumaczenia nie ma...

    Litości... Nie trolluj - jeszcze ktoś to serio weźmie...

    Może zobaczył, jak piszesz, i postanowił radykalnie zawalczyć o czystość
    języka polskiego? ;-> Weź się nieco postaraj, bo w sumie można twoją
    wypowiedź skomentować krótko: "błąd na błędzie".

    Dla takich gówniarzy jak ty mam tylko jedno słowo: *plonk*""

    I tu masz rację dla takich gówniarzy jak Ty mam " PLONK" i nie pozdrawiam.