  • Data: 2005-12-05 14:45:36
    Temat: Re: pyt.dot dziedziczenia spadku po ojcu
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T napisał(a):

    > Ale wytlumacz mi przede wszystkim DLACZEGO on chce "wydziedziczyc"
    > wlasne dziecko?? I to tylko dlatego, ze nie ma z nim kontaktu...

    Może dlatego, że dom jest jego żony, a ta żona wolałaby, żeby w
    przyszłości należał on do JEJ dziecka, bez zadnych spółek z przyrodnia
    siostrą.
    Gdybym miała majątek i faceta ze zobowiązaniami, to tez wolałabym, zeby
    mój majątek osobisty odziedziczyły po mnie moje dzieci. A wspólny cóż
    -"wszystkie dzieci nasze są"

    Justyna