  • Data: 2010-05-20 09:28:15
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawa jest jeszcze prostsza - zlikwidować w ogóle przymusowe
    > ubezpieczenia.

    mowimy o zdrowotnych - wiec co sie stanie z taka glupia osoba ktora sie nie
    ubezpieczy? Straci zycie lub trwale zdrowie a oznacza to strate nie dla niej
    samej tylko dla panstwa. Wlozylismy my podatnicy jako panstwo w
    wyksztalcenie tego idioty ciezkie pieniadze i strate mamy poniesc przez to
    ze jest za glupi?
    obowiazkowe ubezpieczenia imo sa niezbedne do zapanowania nad glabami

    > A argumentacja wybrańców narodu którzy uchwalali ustawę nie była fiskalna,
    > tylko dla bezpieczeństwa ludu.
    >
    > A jeśli już mamy różnicować wysokość składek ubezpieczeniowych to ja widzę
    > sensowniejsze powody do różnicowania, np. wiek, stan zdrowia,
    > wykształcenie, płeć, itd .... i na pewno jest to bardziej uzasadnione
    > ekonomicznie niż to czy ktoś jeździ w pasach cz nie.

    ma uzasadnienie bo brak pasow przy zderzeniu to duzo ciezsze uszkodzenia i
    duzo kosztowniejsze do naprawienia ze wspolnej kiesy