  • Data: 2002-02-07 12:35:40
    Temat: Re: psie kupki
    Od: "Sotb" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No prosze a wychowywales sie na wsi .. bo ja tak i nei idzie o to ze
    dzieci
    > bawia sie wsrod tych kurek czy kaczek .. idzie o to ze dlaczego mam idac
    > ulica deptac po odchodach czworonogow .. czy wlasciciele nei moga po nich
    > posprzatac ... a kolo domu .. to wolnoc Tomku w swoim domq ..
    > A na marginesie u nas na wsi kury byly osobno zamykane i podworko bylo bez
    > odchodw a piesek byl na lancuchu przy budzie tam gdzie jego miejsce .. a
    > wieczor i noc byla jego luzem ganial gdzie chcal po obejsciu ... a co ma
> [...]

    Uważam, że jeśli ktoś potrzebuje towarzystwa czworonoga to powinien wziąć
    pod uwagę konieczność sprzątania po nim.
    W żadnym razie nikt inny w miejscach publicznych nie może znosić uciążliwej
    bezmyślności właściciela psa.
    Jeśli natomiast chodzi o podwórko, to chyba zależy od kultury właściciela
    posesji, ale narzucać mu sprzątania chyba nie wolno :-).

    SOTB