  • Data: 2002-02-06 14:07:52
    Temat: Re: psie kupki
    Od: "Agata" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet kiedyś była akcja rozdawania torebek i łopatek - niestety do
    mnie
    > niedotarła. Nawet nie wiem czy teraz gdzieś można dostać taki "sprzęt"
    > gratisowo.

    Pan strażnik oznajmił mi, że odpowiednie woreczki są do nabycia w sklepie
    zoologicznym:-) Może jakby było tak jak na zachodzie, że taki "sprzęt" jest
    przy prawie każdym słupie, to i my byśmy tego przestrzegali.
    Dodam, że po moim piesku, tak jak po swoim dziecku - wszystko sprzątnę i
    pupkę nawet z radością umyję:)) Tylko jaki sens, jeśli sprzątając "swoją"
    kupkę, patrzysz gdzie by tu nogę postawić by się nie wpakować w sąsiada
    kupkę.
    Pozdrawiam Agata
    (ale temat:)))