    From: "marek" <v...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przywłaszczenie mienia, kradzież, szantaż...
    Date: Tue, 13 May 2014 15:48:11 +0200

    nie sądzę by było bolesne bo byłem tam jedynym pracownikiem.. jest tylko
    słowo przeciwko słowu ...
    a policja skąd ma wiedzieć ... ? jak to.. wystarczy pojechać przesłuchac
    druga strone .. pozatym ja te rzeczy dokładnie im opisałem ... więc nie
    widze większej filozofi w sprawdzeniu tego co mówię .........

    "marek" <v...@p...fm> wrote:

    > normalnie ja nie rozumiem tego kraju i postepowania policji....

    A ja nie rozumiem jak można jakieś wartościowe rzeczy osobiste do pracy
    przynosić, szczególnie takiej i jak można ich nie zabrać kiedy się z niej
    wychodzi.
    Ale to tak poza tematem.

    A w temacie, postaw się teraz na miejscu policji, skąd oni mają wiedzieć kto
    mowi prawdę? Jest słowo przeciwko słowu.

    Dobrze się zastanów jak to rozegrać, bo się może okazać, że on na to, że
    porzyczał Ci już 1500 może mieć zaraz kilku świadków spośród pracowników i
    sprawa zakończy się dla Cibie bardzo boleśnie.

    --
    pozdrawiam
    szerszen