  • Data: 2005-11-26 12:23:39
    Temat: Re: przystanek autobusowy na zakazie zatrzymywania
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-11-26 12:43 Tithian napisał(a):

    > Porownywac przypadki losowe z celowym postawieniem przystanku na
    > zakazie/ zakazu przed przystankiem ... zastanow sie troche.

    Chodzi mi o to, że nie jest winą kierowców, że nie stosują się do tego
    znaku, gdyż znak "nie obowiązuje", jeśli nie da się nie zatrzymać (a w
    opisanym przez Ciebie przypadku nie da się).
    A pokazałem przypadek losowy, bo wydało mi się, że już zostało
    wyjaśnione, że autobus może zatrzymać się na przystanku i do tego
    nawiązywać nie muszę.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/