  • 41. Data: 2021-12-04 17:20:38
    Temat: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-grudnia-2021 o 13:28, Dawid Rutkowski pisze:
    > A gdzie się tak pracuje?

    Praca "biurowa" przy komputerach. Codziennie widuję się z kilkunastoma
    współpracownikami a i klienci/dostawcy też przychodzą

    Nie da się zachować 2 metrów odległości a nikt w maskach się nie chce dusić.
    Tak jest w realu.

  • 42. Data: 2021-12-04 17:34:10
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-grudnia-2021 o 13:28, Dawid Rutkowski pisze:
    > No to zachorowałeś i pewnie zachorujesz.
    >
    > Pomyśl o tym, że szczepiliście się na polio i gruźlicę - ale w dzieciństwie.

    Nie wiem o co Ci chodzi. Wzmagasz się jak aktywista szczepionkowy

    Zachorowałem miesiąc temu na covid. Zachorował mój 15 letni syn i żona.

    Żona była zaszczepiona drugą dawką w wakacje.

    Przyniosła to z pracy w szkole tam było więcej przypadkków.
    Miała wcześniej jakieś symptomy ale gripexem niby zaleczyła.
    Aż tu nagle w 4 dni wszyscy chorujemy.
    Ale żonie nie chcieli zrobić testu. Dopiero jak się jej pogorszyło

    Jaki z tego wniosek? Zaszczepieni roznoszą ŚMIERĆ ;)

    Jeszcze raz napiszę: Przestrzegam prawa i szczepię swoją rodzinę na
    wszystkie OBOWIĄZKOWE choroby.

    Oraz korzystam ze swojego prawa do nieszczepienia na covid.

    Więc ODPIERDOL SIĘ.

    Idź do rządu i załatw OBOWIĄZKOWE SZCZEPIENIA NA COVID

    To się zaszczepię bez karabinu za plecami. Jestem NORMALNY

    Jeśli meijstrimy rządy i lobbyści szukają teraz winnych niepowodzenia
    walki z pandemią i kogoś na którego można zwalić winę również za kryzys
    gospodarczy to NIE POZWOLĘ się PONIŻAĆ ani napiętnować

  • 43. Data: 2021-12-04 18:19:02
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 4 grudnia 2021 o 17:34:14 UTC+1 _Master_ napisał(a):

> [...]
    > Ale żonie nie chcieli zrobić testu. Dopiero jak się jej pogorszyło
    >
    > Jaki z tego wniosek? Zaszczepieni roznoszą ŚMIERĆ ;)

    Nie śmiałbyś się, gdyby poszło gorzej - szpital, "długi covid", trwałe kalectwo,
    śmierć.
    Poszlo lepiej bo chorobę przyniósł do domu zaszczepiony czlonek rodziny.
    Bez szczepionki zachorowalaby NA PEWNO - a prawie na pewno znacznie ciężej.
    Taki z tego wniosek.

    > Idź do rządu i załatw OBOWIĄZKOWE SZCZEPIENIA NA COVID
    >
    > To się zaszczepię bez karabinu za plecami. Jestem NORMALNY

    Zdecyduj się - "obowiązkowe" czy "bez karabinu"?
    Normalny widząc wkoło epidemię korzysta ze wszystkiego, co chroni siebie i innych -
    masek, mycia rąk, szczepionek.
    Obowiązek szczepień jest dla bydła - rozsadni ludzie szczepiliby się i tak bez
    żadnego obowiązku.

    > Jeśli meijstrimy rządy i lobbyści szukają teraz winnych niepowodzenia
    > walki z pandemią i kogoś na którego można zwalić winę również za kryzys
    > gospodarczy to NIE POZWOLĘ się PONIŻAĆ ani napiętnować

    Masz wolność niestety - nieszczepienia się, głosowania na debili -> wywoływania
    kryzysu.
    Tylko wolność to również odpowiedzialność. O tym wciąż zapominasz, jak wszyscy
    populiści.

  • 44. Data: 2021-12-04 19:06:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-grudnia-2021 o 18:19, Dawid Rutkowski pisze:
    > Poszlo lepiej bo chorobę przyniósł do domu zaszczepiony czlonek rodziny.
    > Bez szczepionki zachorowalaby NA PEWNO - a prawie na pewno znacznie ciężej.

    To Twoje "na pewno" z każdą nową statystyką jest coraz słabsze

    Nie ma żadnych dowodów że wirus od zaszczepionego jest mniej ZŁOŚLIWY.
    PIEPRZYSZ FARMAZONY. Kto Ci te bzdury podsyła?

    Żona chorowała tak samo mocno jak reszta rodziny.

    Nie dziwię się że prawie cały świat nie wprowadza OBOWIĄZKU szczepienia
    na covid

    Także ten...

    WEŹ NIE PIERDOL ;-)

  • 45. Data: 2021-12-04 19:10:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-grudnia-2021 o 18:19, Dawid Rutkowski pisze:
    > Zdecyduj się - "obowiązkowe" czy "bez karabinu"?
    Nie rozumiesz prostego zdania?

    Jak będzie obowiązek to się zaszczepię i nie trzeba będzie mnie do tego
    przymuszać.

    Widzę że lubisz dyskryminować ludzi którzy nic nie zawinili a tylko mają
    inny pogląd niż Ty.
    Jesteś z jakiejś lewackiej bojówki? Będziecie wybijać okna w domach nie
    zaszczepionych?

  • 46. Data: 2021-12-04 19:16:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    kryzysu.
    > Tylko wolność to również odpowiedzialność. O tym wciąż zapominasz, jak wszyscy

    Tobie się chyba tfuuudemokracja nie podoba. Jak debile wybierają naszych
    to świadomi obywatele wykorzystujący swoje obywatelskie prawa a jak
    innych to motłoch debile i oszołomstwo.

    Żałosny jesteś jak ta mantra którą powtarzają popaprańcy że
    antyszczepionkowcy to tylko w elektoracie PiSu i Konfederacji

    Przygotuj się lepiej bo tylko się pogrążasz.

  • 47. Data: 2021-12-04 19:25:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

> [...]
    masek, mycia rąk, szczepionek.
    > Obowiązek szczepień jest dla bydła - rozsadni ludzie szczepiliby się i tak bez

    To już opiekuńcze państwo nie potrafi za mnie zdecydować czy się
    szczepić czy NIE?

    Mam ja zdecydować ale w jedynie słuszny sposób?

    Dlaczego to opiekuńcze państwo się BOI wprowadzić obowiązku?

    Bo nie wie czy faktycznie to coś da? a tylko smrodu się narobi?

    I nie... Nie chodzi o rząd PiSu. Bo ten to może głupstwa robić.

    Ale ogromna większość państw na świecie też się na to nie decyduje

  • 48. Data: 2021-12-04 19:50:02
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-12-03 o 14:18, Kviat pisze:

    > Wierzą w chodzenie po wodzie i zamianę wody w wino, a nie wierzą w
    > szczepionki.

    Bierzesz szczepionki na zasadzie wiary?
    Powrotu do zdrowia życzę.

  • 49. Data: 2021-12-05 11:08:06
    Temat: Re: przyjąć uchodźce
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.12.03 o 14:13, _Master_ pisze:

    > Zajmijcie się z koleżanką czymś pożytecznym.
    > Przyjmijcie uchodźcę... ;-)

    Wiesz, że myślałysmy o tym ? Nawet mamy takie jedno miejsce gdzie on
    mógłby mieszkać, ale musiałby ten uchodźca mieć legalny pobyt, bo taki w
    trakcie procedury to jak go chować legalnie ?

  • 50. Data: 2021-12-05 11:28:15
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.12.04 o 17:34, _Master_ pisze:

    > Miała wcześniej jakieś symptomy ale gripexem niby zaleczyła.
    > Aż tu nagle w 4 dni wszyscy chorujemy.
    > Ale żonie nie chcieli zrobić testu. Dopiero jak się jej pogorszyło

    Gripexem po prostu zniwelowała objawy bo nie ma innego sposobu jak
    zbijać objawy.
    Rząd po prostu nie ma pieniędzy na tyle testów, aby rozdawać ludziom. W
    Lidlu 5 testów antygenowych kosztuje chyba 40 zł.

    lekko licząc niecałe 1,8 mld zł jedna akcja testowania.