    Date: Sat, 4 Dec 2021 19:25:54 +0100
    Subject: Re: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <sod46i$1orh$1@gioia.aioe.org> <sod5g2$hsc$1@gioia.aioe.org>
    <61aa1a6c$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <sod6fj$11iv$1@gioia.aioe.org>
    <61aa2d82$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdeoty4748lh$.zzkxcfzx0uak.dlg@40tude.net>
    <61aa30e6$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <61aa9274$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <61ab9883$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-04-grudnia-2021 o 18:19, Dawid Rutkowski pisze:
    > Normalny widząc wkoło epidemię korzysta ze wszystkiego, co chroni siebie i innych -
    masek, mycia rąk, szczepionek.
    > Obowiązek szczepień jest dla bydła - rozsadni ludzie szczepiliby się i tak bez
    żadnego obowiązku.

    To już opiekuńcze państwo nie potrafi za mnie zdecydować czy się
    szczepić czy NIE?

    Mam ja zdecydować ale w jedynie słuszny sposób?

    Dlaczego to opiekuńcze państwo się BOI wprowadzić obowiązku?

    Bo nie wie czy faktycznie to coś da? a tylko smrodu się narobi?

    I nie... Nie chodzi o rząd PiSu. Bo ten to może głupstwa robić.

    Ale ogromna większość państw na świecie też się na to nie decyduje