  • Data: 2014-01-07 00:33:30
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
    news:5199bdef$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

    > Żyjemy w takich czasach, że ciężko jest sobie wyobrazić, że robotnik
    > mógłby ze swojej pensji bez problemu utrzymać 4-osobową rodzinę.
    > Do tego właśnie doprowadzili socjaliści swoim "opiekuńczym prawem".
    > To oczywiście działanie celowe bo dzięki temu można dziś strachem kierować
    > masami.
    > - jak rozpadnie się unia to grozi nam wojna
    > - jak sprywatyzujemy szpitale to ludzie będą umierać na ulicach

    Popatrz się na państwa takie jak Francja czy kraje Skandynawskie
    i powiedz mi czy tam gospodarką kierują socjaliści czy może mają
    tam dżunglę z IXX wiecznym krwiozerczym kapitalizmem?
    To są społeczności o modelowych wręcz proporcjach, godne do
    naśladowania...

    Bez "opiekuńczego prawa", jeśli zostawisz wszystko w rękach korporacji,
    bez np. minimum socjalnego, bez minimalnych standardów jakie
    ma spełniać produkt czy bez praw ochrony środowiska jakich mają
    przestrzegać korporacje obudzisz się w zrujnowanym kraju gdzie
    będziesz zarabiał coraz mniej bo z głodu ludzie wezmą każdą pracę
    i będziesz używał produktów malowanych farbami z ołowiem
    i jeździł samochodami bez skutecznych hamulców bo mają być tanie.
    Zrozum, że ktoś musi reprezentować nas, zwykłych ludzi w tej
    "wojnie" o produkowanie więcej i taniej, "wojnie" o generowanie
    coraz więcej zysku dla akcjonariuszy, czyli wypłacanie większych
    dywident kosztem coraz mniejszych płac dla pracowników itp, itd.